woensdag 8 november 2006

Mogguh...

Mogguh,
Eindelijk weer tijd (en inspiratie) om het blog weer een schop omhoog te geven en de RSS feeds van de MuizenMaatjes te vullen. Where to begin? Nou wacht dacht je van bij het begin, sukkel..oh ja..goed plan. Zoals de meeste wel weten wonen de muizen al een tijdje samen. Maar het muizenholletje in Tilburg moest nog wel leeg..dat heeft wat tijd gekost (tja tis ook niet naast de deur). Affijn ondertussen waren de muizen ook bezig met een nieuw holletje te vinden want op zo'n vakantiepark is ook niet alles. Misschien telde ook mee dat permanente bewoning niet mogelijk is maar da's een ander verhaal...Nadat, helaas, duidelijk werd dat koop er nog niet inzit, hebben we besloten om het aanbod van de MuizenMamma aan te nemen. Gevolg: we resideren nu in Rolde (vlakbij Assen en ja..dit adres staat wel op de kaart en ADSL is aanwezig). Veel gestress, vrachtauto geregeld, verhuishulpen en zo wonen we nu dus met de spullen van Minnie in Rolde.

Maar ja dan valt de stress weg, kan het lichaam uitrusten en begon het lichaam van Minnie dus te protesteren. Minnie is dus nu ff tijdelijk verhuisd naar het Wilhelmina Ziekenhuis te Assen. Dus de Muis scheurt elke dag van Rolde naar Veendam en dan naar Assen om vervolgens terug te rijden naar Rolde. Pfff wat een gedoe allemaal maar voor Minnie natuurlijk het minste leuk. Ze maakt het redelijk goed en komt zo nu en dan overdag wel eens online op, zolas ze zelf zegt:"Zo'n K*t pc...". In de werksfeer staat ook een en ander te gebeuren, afgelopen dinsdag kreeg ik even te horen (samen met mijn collega's) dat ons bedrijf overgenomen is. We gaan met alle spullen en al het personeel verkassen naar Groningen. Nog een verhuizing dus..het kan niet op! "MuizenTransport voor al uw verhuizingen..." Ondertussen is MacMinds een aardig succes aan het worden en ik beleef er veel plezier aan. Zeker aan het schrijven van artikelen, nou nog een column en de Muis is helemaal blij....

Meer nieuws volgt binnenkort en degene die iets aan minnie willen sturen (want ze blijft er nog wel ff), je weet me te vinden...

groet van een eenzame Muis

1 opmerking:

Daantje zei

Heee muizenschatje,

Wat een leuke update op je blog heb je weer gemaakt. Alhoewel leuk denk ik niet helemaal de juiste benaming is voor alles wat er gebeurt in ons leven. Laat ik het zo zeggen....je schrijfstijl is leuk en maakt toch dat er wel een glimlach af kan bij alle ellende. maar ja dat is ook precies wat ons samen zo sterk maakt he, blijven lachen en blijven praten.

Even voor alle lieve muizenvrienden, van wie ik hoor dat ze allemaal zo ongerust zijn. Het lijkt ietsje beter te gaan met mij. Ben nog veel en snel benauwd maar al minder snel en minder heftig dan in het begin van de week. Natuurlijk begint deze dame alweer aan naar huis terug gaan te denken, maar de grote muis vindt dat nog niet zo'n goed plan, hij is bang dat ik niet genoeg tot rust kom...Nou ja daar weet ik maar 1 remedie op....mij helemaal in de watten leggen zodat ik niks kan doen. Nee alle flauwigheidje op een stokje, (of hoe zeg je dat), de muizenkids zijn er dit weekend ook en ik denk eerlijk gezegd dat dat inderdaad wel ietsje te druk zou worden. Dus het naar huis gaan zal wel zeker na het weekend worden. Zorgen jullie goed voor mijn muizenlief?

Gr.
Missieminnie